Q&A

1. W jaki sposób określane są ceny zakupu?
2. Jak mogę złożyć zamówienie?
3. Kiedy mogę złożyć zamówienie?
4. Jaki jest czas dostawy?
5. Jak dostarczona będzie moja przesyłka?
6. Jakie są koszty za transport?
7. Czy mogę sam odebrać zamówienie (lub komuś to zlecić)?
8. Jakie muszę podjąć kroki gdy w dostawie są niezgodności?
9. Kiedy otrzymam fakturę?
10. Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
11. Czy NEDIS oferuje ceny specjalne?
12. Jak mogę zmienić swoje dane adresowe?
13. Czy mogę używać zdjęć i tekstów ze strony NEDIS w moim sklepie internetowym?

1. W jaki sposób określane są ceny zakupu?
NEDIS jest sporą organizacją handlową. Na międzynarodowym rynku codziennie szukamy najlepszych cen aby również i Tobie móc zaproponować najbardziej konkurencyjną cenę. Pracujemy w oparciu o trzy poziomy ilościowe od których zależy cena produktu. Im więcej zamawiasz, tym większy rabat. Nasze ceny nie zawierają VAT, innych opłat, kosztów transportu oraz ewentualnych kosztów dodatkowego opakowania.

2. Jak mogę złożyć zamówienie?
Najłatwiej złożyć zamówienie przez naszą stronę internetową, poprzez e-mail, fax lub telefonicznie
Strona www: webshop.nedis.com
E-mail: info@nedis.com
Fax: +31 73 5999698
Tel: +31 73 599 3965

3. Kiedy mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę poprzez naszą stronę internetową, fax lub e-mail. Centrum obsługi telefonicznej jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-17:30 (UTC+1)

4. Jaki jest czas dostawy?
Szybka dostawa to jeden z najwyższych priorytetów. Zamówienie złożoneprzed 11:00 w danym dniu roboczym, będzie gotowe do wysyłki/odbioru w ciągu 48h.

5. Jak dostarczona będzie moja przesyłka?
Wszystkie przesyłki będą dostarczone kurierem lub za pomocą poczty.

6. Jakie są koszty za transport?
Do zamówienia doliczamy koszty transportu i ubezpieczenia przesyłki. Koszty te zależą od wagi i wielkości i wartości przesylki. Prosimy o kontakt z opiekunem handlowym w celu ustalenia dokładnych kosztów transportu.

7. Czy mogę sam odebrać zamówienie (lub komuś to zlecić)?
NEDIS oferuje możliwość wysyłki jak i możliwość samodzielnego odbioru zamówienia z naszego centrum logistycznego w Holandii.


8. Jakie muszę podjąć kroki gdy w dostawie są niezgodności?
W przypadku niezgodności prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży najszybciej jak to możliwe (+31 73 599 3965). Prosimy o zapisanie numeru artykułu, numeru zamówienia i daty dostawy abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać sprawę.

9. Kiedy otrzymam fakturę?
Wysyłki faktur odbywają się raz w tygodniu.

 

10. Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Niestety zwrot błędnie zamówionych produktów nie jest możliwy. Jeśli w zamówieniu pojawiły się niezgodności, prosimy o zgłoszenie w przeciągu 5 dni roboczych.

Formularz zgłoszenia jest dostępny na naszej stronie internetowej (www.nedis.com), możesz również otrzymać go faxem lub drogą elektroniczną. Jeśli niezgodności zostaną potwierdzone, otrzymasz od nas numer RMA. Po bezpiecznym spakowaniu przesyłki i umieszczeniu na niej numeru RMA możesz wysłać ją do nas. W przypadku pojawienia się nieuzgodnionych opłat pocztowych oraz produktów, będziemy zmuszeni obciążyć nadawcę dodatkowymi kosztami.

11. Czy NEDIS oferuje ceny specjalne?
Oferty specjalne są dostępne poprzez nasz comiesięczny biuletyn (Nedis Power Magazine) a także na stronie internetowej. Możesz również zapisać się do newslettera i regularnie otrzymywać informacje o promocjach drogą elektroniczną.

12. Jak mogę zmienić swoje dane adresowe?
Prosimy o przesłanie nowego adresu za pomocą fax lub e-mail
Fax: +31 73 599 3965
E-mail: info@nedis.com

13. Czy mogę używać zdjęć i tekstów ze strony NEDIS w moim sklepie internetowym?
Bardzo chętnie pomożemy Ci w rozwijaniu Twojego biznesu. Pomimo tego że nasze zdjęcia i opisy są chronione prawami autorskimi, możesz ich używać po podpisaniu umowy użytkowania. W tym celu skontaktuj się z naszym działem sprzedaży.

Phone: +31 73 599 3965
E-mail: info@nedis.com